Sämst på att hålla löften

2012-02-25 @ 09:31:12
angående att jag skulle uppdatera er mycket osv blev ju inte riktigt av men men.. Är ialla fall hos alicia just nu och dricker cola så ska nog vila och kolla lite på film. Hanna messade mig igår och sa att hon skulle hoppträna idag och om jag ville med,  klart jag vill? men jag vet inte om carro har min polle idag så mamma om du ser det här messa mig fort eftersom att du inte svarar på telefonen..
Aja men ha det så bra så länge! och snart får jag objektivet och sladd så bilder kommer!
Gamla häst Stella

....Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken härlig bild! Jag älskar sådana där barbackabilder! :D

2012-02-25 @ 20:13:20
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0