Dagens Ridpass 13 Februari

2012-02-13 @ 22:19:00
Började med att skritta ut på henne, travade henne även lite på lång tygel sen gick jag in på våran utevolt och skrittade fram henne där, var mjuk i min hand och ställde och böjdee henne samtidigt som jag gjorde öppna på långsidan.
Sengick jag in i ridhuset och skrittade fram ett bra tag sen började jag trava henne. Hon var ganska så mjuk idag men väldigt pigg. Jag jobbade grymt mycket med min handställning idag så hon skulle få ett bra stöd till munnen.
När jag skulle galoppera så stog jag upp och bara lät henne rulla på eftersom att hon inte har så där jätte bra kondis och så. Dessutom behöver hon springa av sig det är då hon blir så mjuk.
Bild från tävlingen i Tyresö för ett bra tag sen.

....Kommentarer
Postat av: Selma

Fin blogg! Blogglovin byte?

2012-02-14 @ 10:09:52
URL: http://mylifeasseelma.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0