Dagens ridpass = lycka

2012-02-15 @ 20:00:00
Gick så sjukt bra! Började att jobba henne mjukt i skritten, lite längre i form tänkte mycket på min handställning. Började sen trava fram från en början var hon helt okej sen satte jag mig ner och då blev hon en ängel.
Sen var det bara att köra. Hade ställt upp en socker bit också. Sen tog jag galopp och det gick as bra tog korta galopp sträckor och sen skritt och sen galopp osv. Sen hoppade jag sockerbiten och bara lät henne rulla på och hoppa, hoppade sen sockerbiten lite snett och gjorde galoppombyten.
Hela passet gick as bra och jag är super nöjd!
Hållut snart får jag mitt kamera objektiv och sladd till kameran så bloggen blir grym!

....Kommentarer

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0