Hoppträningen!

2012-02-26 @ 11:48:47
Min fina ritning på banan igår!
Ialla fall. Började med att hoppa fram på sista hindret i kombinations linjen vilket gick väldigt bra hon var framme för skänkel osv. Hoppade sen fram på grinden och det gick super.
Tog sen stig sprången och vattenmattan och allt gick bra. Sen började banan 1a hindret, stigsprång (oxer) båge till räcke med sockerbitar under sen kombinations  linje, 4 galopp språng till sista hindret i linjen. Sen vatten matta , räcke med sockerbitar och avsluta med grind.
Allt gick grymt första rundan sen hade vi hållt på ett tag och silla hade vart grym! sen blev hon trött inte ärlig mot hinder, stum i munnen och springig så vi höjde ännu mer vilket vi inte skulle gjort men men så hon hoppade helt grymt på oxer till sockerbits hindret men sen i kombinationen kom vi helt fel och hon stannade sen tror jag att hon blev väldigt osäker men vi kom över det.
Sen kom vi på vattenmatta och vi kom helt helt helt fel så det var bra att hon stannade lixom men jag ramla av haha typ fick stödet i magen så jag tappade andan men jag överlevde och allt var mitt fel och ren otur, men jag satte upp och tog om det mesta och det gick super!
så nu taggar vi in för årets första tävling 2012!

....Kommentarer

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0