Presentation om mig

2012-02-07 @ 15:25:00
Mitt namn är Ina Hagström (min facebook länk) jag är född 27 februari 1997 bor i Stockholm på en liten håla i Värmdö där jag också har min ponny Silla som jag ägt i lite mer än ett år nu.
Vi står på Stall Siggesta men ska inom kort byta till Stall Bermar. Min mamma hade häst när jag föddes och sen har jag gått på ridskola och haft medryttar häst. Och för ungefär 2-3 år sedan skaffade jag egen häst.
Träna kommer jag snart göra för pontus Westergren men just nu för Kattis.
Om jag inte rider så brukar jag typ vara med kompisar, sjunga festa och liknande.
Bara ställa frågor om det är något ni vill veta om mig? Kontakta mig? [email protected]






....Kommentarer

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0