dåligt av mig

2012-03-10 @ 22:20:08
att inte uppdatera men har inte sån lust eftersom att jag inte har någon vidare design och sen så pallar jag inte blogga själv så någon som vill blogga? kommentera då vad du / din häst gör om ni tävlar osv osv eller meila [email protected] eller skriv på facebook @ina hagström!

....Kommentarer
Postat av: Natalie

Hehe, jag kan! :D

Vad gör vi nu, jag och min häst? Vi löser problem.. Vi ska väl kunna tävla en dag snart tänkte jag väl men just nu går det lite segt.



Din design är ju snygg.. Snyggare än min som är gjord i paint, då 3 av mina datorer är trasiga :(

2012-03-10 @ 22:36:35
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0