Hoppträning redan på..

2012-03-21 @ 13:15:42
TISDAG taggar vi första hoppträningen för pontus kan ni gissa om jag är taggad? Som f*n gud vad kul det ska bli.
Var med igår och kollade och satan vad grym han är! Jag och Silca Surprize komme rutvecklas grymt snabbt akta er för oss säger jag bara. Om det har gått så bra som det gjort på mina tävlingar med tränare som inte är som pontus så kan ni ju tänka er hur mycket bättre vi kommer bli med honom. Han tog nästan världs rekordet i höjd hoppning och honom ska jag träna för VARJE vecka. 3000 ska in på tisdag sen blir det att ta ridningen på allvar. Ridas varje dag hårda pass, ut i skogen, markarbete , hoppning och dressyr vi ska komma långt nu.
högt va? haha

....Kommentarer

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0