Tackar Carro

2012-03-12 @ 23:43:51
För alla fina designer jag fått tack än en gång! Riktigt snygg design tycker jag!
Idag drog jag mig till stallet och red på ute banan skulle hoppat men jag orkade inte plocka bort och så satt jag red dressyr. Red från början på hackamore men eftersom att man inte kan ställa så mycket på det bettet så eftersom att jag har problem med min vänster axel som jag får kramp i så fort jag börjar jobba henne i form så kan jag knappt rida..
Ska till min mammas kompis och han ska hjälpa mig med problemet så jag kan rida normalt utan att behöva lida igenom ridpasset! Och eftersom att hon är värst i vänstervarv (alltid stel) så kan jag inte rida igenom henne ordentligt. Så längtar verkligen!
Så nu framöver blir det att gå ut och gå med henne och ta det chill med armen. Men ialla fall sen bytte jag bett och red på vanligt gummi bett och det gick bättre men hade fortfarande ont men där emot var hon riktigt fin i galoppen vilket var kul!
Imorgon blir det som sagt ut och gå Josefa ska med då (min kompis) så det blir fotning!

....Kommentarer

Kommentera

Ditt namn::
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg::

Din kommentar skriver du här nedan:

Trackback
RSS 2.0